Politica de calitate

Politica in domeniul calitatii
Politica de calitate reprezinta obiectivul strategic al politicii noastre in domeniul calitatii ca, an de an, calitatea serviciilor prestate să fie la un nivel ridicat adecvat. In acest sens, punem la dispozitie metode de monitorizare in timp real pentru a putea urmari evolutia acestora. Totodata, sunt stabilite obiective specifice ce sunt analizate periodic pentru a se asigura atingerea obiectivelor si evitarea unor neplaceri.

Ca si firma, se doreşte sa atinga standarde de calitate ridicate impuse de clientii firmei, este menţinută o politică de imbunatatire continuă a calitatii serviciilor astfel incat sa nu existe compromisuri. Personalul cu atributii in domeniul calitatii analizează periodic sistemul de management pentru a se asigura continua adecvare, eficacitate si eficientă a acestuia.

Dorim sa venim in întâmpinarea cerinţelor tuturor clienţilor nostri prin oferirea unor servicii de calitate, obiectiv care poate fi atins inclusiv cu sprijinul dvs. Modalitatea in care utilizati serviciile puse la dispozitie de către Gazduire IT este strans legata de buna functionare a Retelei si a serverelor Gazduire IT, fiind necesară asigurarii unui mediu adecvat furnizarii facilitătilor de hosting.

Politica de calitate a serviciilor reprezinta preocuparea fiecarei persoane din firma. Firma crede ca atitudinea profesionista in asigurarea serviciilor de buna calitate duce la indeplinirea obictivelor in cadrul politicii in domeniul calitatii


Arhive